Kreativt Återbruk genom att bidra med sin skaparglädje

Style4ever - Återbruk och Upcycling

 Kreativt återbruk

Hej och Välkommen till min Nya Blogg.

Den här bloggen kommer handla om Kreativt återbruk, att ta hand om vår Moder Jord på bästa sätt genom att återbruka för en hållbarare miljö på olika sätt.

Gamla saker, möbler, kläder, våra matrester och mycket annat som vi kan bidra på ett mycket bättre sätt än att kassera.

Jag vill med den här bloggen inspirera dig att vara kreativ, våga prova experimentera och tänka lite utanför boxen. 

Hur vi kan göra med gamla slitna saker så de får ett nyare liv och nya användningsområde, hur kan vi få våra växter i naturen att må ännu bättre och få bra jord som inte blir avmagrade och förstörda.

Finns mycket man kan göra och när man väl sätter igång så är det vansinnigt kul också.

Genom att vi kan förändra våra vanor och beteende med att ta hand om det som annars skulle slängas så minskar också koldioxidutsläpp, mängden föroreningar och mycket annat som bidrar till en hållbarare miljö. 

Det är mycket vi kan göra och genom att vi delar med oss till varann,  Hur gör du och hur gör jag?...

På den här bloggen kommer jag inspirera, dela med mig hur jag gör.

Jag vill gärna dela med mig och hoppas du också vill det så vi blir fler som gör förändringar som är både kreativa, ger skapar glädje och på köpet får man en bättre livsstil, mer mening i livet och gemenskap.


Önskar dig en superbra dag,

Kram AnneLi Källström




Kommentarer